Monday, June 25, 2007

Menang..

Tahniah Imaan..

Walaupun dapat tempat kedua, Imaan tetap the best. Terima kasih pada mama dan Mak Long kerana bersungguh-sungguh menghantar borang pertandingan. Abah tak sure gambar mane yg menang, tapi kalau sempat nanti abah uploadkan gambar tu.

Salam pada 'Cicak-cicak di dinding' pada Imaan.

Abah

5 comments:

Mama Sarah said...

wahhh. tahniah!

silalah upload gambarnya.

Anonymous said...

hehe.. ngape namenye
"Cik Ilish Asmin.."

.. papepun.. pertandingan apekah yang Imaan masuk ? Best-best.. ! Suke betul dia dapat hadiah.. hehehhe

Anonymous said...

hehe.. tu laa.. nama abah imaan kontroversial sket :P sebab register comptetition tu under nama ilish.. biasa laa kan-- org selalu confuse gender bila sebut nama ilish .. ^.^ hoho (sorry la abang!)
kitorang masuk World of cartoons kat Ikano power center punya 'baby candid photo' contest.. kebetulan beli byk brg dia hari tu so dapat laa byk borang pertandingan (ntah2 menang sebab hantar byk borang! :P)
Tapi ok laa.. at least pulang modal laa dgn hadiah hamper worth RM300 and voucher RM200 (dapatlaa Imaan beli baju baru untuk pergi Bali!)

Anonymous said...

waduh2 bile nak pegi bali tu? btw, imaan dah boleh jalan, when will be the 2nd one? gna's 2nd is on the way..

Anonymous said...

to sikulat: Name "ilish" tu slalu dikontrovesikan, harapnye name imaan tak akan jadi macam tu...heh

to myjulieyana: 2nd..2nd ke? Imaan kate die masih belum dapat cukup kasih sayang dari mama and abah die, kalau keluar adik nanti die jeles. tapi insyallah, kalau ade rezeki. Oh tahniah ye untuk baby baru, Aku ngan Saf tak sesempat nak menjenguk.