YAsshhhhhh! Ilish pegi letak gambar ni keeeeee! sabaaaa je laaaaa!
semah-kita gi dinner malam tu tapi takde orang lain pun dari batch kita!
mama sarah -- abaikan gambar2 itu! aargh! aargh! kenapelah hasben ku buat perangai beginiii (nanti laa abang..! ada lori ada bas :P)
wani--akak ada jumpa bebudak batch wani, diorang yang buat buku untuk dinner malam tu :) siang tu tak sempat nak buat apa sangat sebab spent most of the day join treasure hunt (tu yang bergambar beramai2 tu)
4 comments:
keciknye image..
nak tgk la gamba2 di smap..
errpp.. kakak & abang ipar kite pergi alumni arituh.. (abg ipar ex SMAWP).. hehehe
No.2 tu tengah tiup tudung kasi mancung ke atas ke? hehehe
kak safurah,akak p smap gak ka?wah,jelesnya.rindunya pada smap!
nk tgk lagi gmbq2.lagi2:)
YAsshhhhhh! Ilish pegi letak gambar ni keeeeee! sabaaaa je laaaaa!
semah-kita gi dinner malam tu tapi takde orang lain pun dari batch kita!
mama sarah -- abaikan gambar2 itu! aargh! aargh! kenapelah hasben ku buat perangai beginiii (nanti laa abang..! ada lori ada bas :P)
wani--akak ada jumpa bebudak batch wani, diorang yang buat buku untuk dinner malam tu :) siang tu tak sempat nak buat apa sangat sebab spent most of the day join treasure hunt (tu yang bergambar beramai2 tu)
Post a Comment