Tuesday, March 06, 2007

Imaan's lev-dei ot, sound like?

4 comments:

Anonymous said...

keciknye image..
nak tgk la gamba2 di smap..

errpp.. kakak & abang ipar kite pergi alumni arituh.. (abg ipar ex SMAWP).. hehehe

Mama Sarah said...

No.2 tu tengah tiup tudung kasi mancung ke atas ke? hehehe

Anonymous said...

kak safurah,akak p smap gak ka?wah,jelesnya.rindunya pada smap!
nk tgk lagi gmbq2.lagi2:)

Anonymous said...

YAsshhhhhh! Ilish pegi letak gambar ni keeeeee! sabaaaa je laaaaa!

semah-kita gi dinner malam tu tapi takde orang lain pun dari batch kita!

mama sarah -- abaikan gambar2 itu! aargh! aargh! kenapelah hasben ku buat perangai beginiii (nanti laa abang..! ada lori ada bas :P)

wani--akak ada jumpa bebudak batch wani, diorang yang buat buku untuk dinner malam tu :) siang tu tak sempat nak buat apa sangat sebab spent most of the day join treasure hunt (tu yang bergambar beramai2 tu)